مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 01:112016-09-26اقتصادي

مدیر کل گردشگری مازندران: تمام دستگاه ها در ارائه خدمات گردشگری سهیم شوند


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه سپردن کارهای حوزه گردشگری تنها به این سازمان شایسته نیست، گفت: همه دستگاه ها باید خود را مکلف به سهیم شدن در حوزه گردشگری بدانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از چالوس، دلاور بزرگ نیا دوشنبه شب در مراسم تجلیل از خادمان گردشگری چالوس که به مناسبت روز جهانی گردشگری برگزار شد، با اشاره به اینکه گردشگری سبب توسعه صنعت می شود، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت هایی که در مازندران وجود دارد باید صنعت گردشگری استان و به تبع آن شهرستان چالوس را با علاقه تعقیب کرده و مزیت های این صنعت را در کنار سایر قابلیت های استان که سبب رونق اقتصادی و کارآفرینی می شود مورد توجه قرار داد.

وی با تأکید بر اینکه شعار امسال روز جهانی گردشگری گردشگری برای همه، همه برای گردشگری باید سرلوحه امور همه قرار گیرد، افزود: امسال همه باید به این شعار توجه کرده و با استناد به اینکه صنعت گردشگری متعلق به همه مردم است از غفلتی که تا کنون گریبان گیر جامعه بود، خارج شویم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه گردشگری برای همه یعنی همه باید از فرصت برابر بهره مند شوند، تصریح کرد: این حق عموم مردم است که فرصت های برابر برای آنها در تمام حوزه ها ایجاد شود در حالی که در حال حاضر بسیاری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کل گردشگری مازندران: تمام دستگاه ها در ارائه خدمات گردشگری سهیم شوند

مدیر کل گردشگری مازندران: تمام دستگاه ها در ارائه خدمات گردشگری سهیم شوند