مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 21:562016-09-26سياسي

وزیر بهداشت خبر داد بهره برداری از مراکز درمانی ناتمام تا پایان سال


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تمام مراکز بهداشتی اعم از خانه ها و پایگاه های بهداشتی و مراکز جامع خدمات سلامت را تا آخر سال آینده به طور مشترک با کمک وزارت بهداشت، - منطقه آزاد و خیرین به اتمام می رسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از آبادان، سید حسن قاضی زاده هاشمی امشب در جلسه بهره برداری از طرح های درمانی این شهرستان که با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان اظهار کرد: برای اینکه کشور و نظام ما حفظ شود خون های زیادی ریخته شد امیدواریم قدردان همه کسانی باشیم که در این مسیر جهاد و تلاش و جانبازانی که دردهای زیادی را تحمل می کنند و در عین حال نظاره گر اعمال و رفتار ما هستند.

وی افزود: جمهوری اسلامی موهبتی است که اگر قدرش را بهتر می دانستیم بیشتر از آنچه که امروز اهتمام داریم به دست می آوردیم، باید با وحدت همدلی دنبال برآورده کردن آرمان های شهدای انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی باشیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: خداوند متعال ادامه حمایتش به برکت افراد و عناصر صالحی است که همه چیزشان را وقف اسلام کرده اند و کوتاهی های ما را با لطف و رحمت خود جبران می کند، حضور ما در این روز عزیز در شهر آبادان و منطقه اروند و خرمشهر برای ما مغتنم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت خبر داد بهره برداری از مراکز درمانی ناتمام تا پایان سال

وزیر بهداشت خبر داد بهره برداری از مراکز درمانی ناتمام تا پایان سال