مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 21:462016-09-26ورزشي

استاندار یزد: توسعه فضاهای ورزشی بدون تعرض به فضای سبز انجام شود


استاندار یزد با اشاره به اینکه برخی فضاهای ورزشی در کنار پارک ها در نظر گرفته شده است، گفت: در توسعه فضاهای ورزشی هیچ خدشه و تعرضی به فضای سبز انجام نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از یزد، سید محمد میرمحمدی دوشنبه شب در جلسه شورای توسعه ورزش استان یزد با ابراز خرسندی از رشد و پیشرفت در حوزه های مختلف ورزشی اظهار داشت: این پیشرفت ها مرهون تلاش های ورزشکاران، ورزش دوستان و دست اندرکاران ورزش استان یزد است و امیدوار به استمرار این موفقیت ها هستیم.

وی در مورد اختصاص یک درصد اعتبارات دستگاه های دولتی استان یزد به امر ورزش عنوان کرد: یک همت جمعی پشتوانه این طرح است زیرا در شورای برنامه ریزی استان یزد و با رای اغلب مدیران تصویب شد بنابراین اجرای این طرح و تخصیص یک درصد اعتبارات، حمایت مدیران استان را در بر داشته است.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: به رغم اینکه با وجود شرایط نامطلوب مالی دستگاه ها، اختصاص یک درصد به دستگاهی دیگر دشوار است، اما مدیران با تصویب این طرح نشان دادند که ورزش برای همه آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

استاندار یزد از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد و اداره کل مسکن و شهرسازی استان به خاطر پیشگامی در تخصیص این یک درصد تقدیر کرد و افزود: پیگیری های شهرداری یزد برای اجرایی شدن مصوبه ایجاد 20 مکان ورزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: توسعه فضاهای ورزشی بدون تعرض به فضای سبز انجام شود

استاندار یزد: توسعه فضاهای ورزشی بدون تعرض به فضای سبز انجام شود