مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 20:462016-09-26حوادث

عصر امروز رخ داد واژگونی نیسان در کانال حاشیه جاده گهرباران میاندورود


عصر امروز یک دستگاه نیسان در کانال حاشیه جاده گهرباران شهرستان میاندورود واژگون شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان میاندورود، عصر امروز یک دستگاه نیسان در کانال حاشیه جاده گهرباران این شهرستان واژگون شد.

راننده نیسان در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه در حال توقف در کنار جاده به یکباره درون کانال واژگون شدم، اظهار کرد: این جاده از داشتن شانه خاکی محروم است که در بیشتر مواقع همین امر موجب بروز حوادث خطرناک در هنگام وقوع تصادفات می شود.

وی بیان کرد: شانه خاکی جاده گهرباران حدود نیم متر است که در بعضی از مناطق حتی به نیم متر نمی رسد، هیچ استانداردی در این جاده حادثه خیز وجود ندارد و مسؤولان باید جوابگو باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، جاده گهرباران واقع در شهرستان میاندورود که راه رسیدن به سواحل خزر و استراتژیک ترین محور برای توسعه گردشگری این شهرستان به شمار می رود از کوچک ترین امکانات و زیرساخت های جاده ای محروم است که علاوه بر استعداد بالای توسعه گردشگری در بخش های کشاورزی و صنعتی نیز حرفی برای گفتن دارد.

انتهای پیام/86037/ن10/ http://fna.

ir/T4JZ1Z نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصر امروز رخ داد واژگونی نیسان در کانال حاشیه جاده گهرباران میاندورود

عصر امروز رخ داد واژگونی نیسان در کانال حاشیه جاده گهرباران میاندورود