مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 19:402016-09-26بين الملل

بازداشت 79 خبرنگار و زخمی شدن 130 نفر از آغا زانتفاضه


کمیته حمایت از خبرنگاران تاکید کرد که تجاوزات و جنایتهای دشمن صهیونیستی علیه خبرنگاران و عکاسان فلسطینی از آغاز انتفاضه قدس به شکل خطرناک و قابل ملاحظه ای افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، کمیته حمایت از خبرنگاران امروز دوشنبه در بیانیه ای به مناسبت روز همبستگی با خبرنگاران فلسطینی اظهار داشت که اوج تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه خبرنگاران فلسطینی ماه اکتبر سال 2015 بود و در این ماه نظامیان صهیونیست خبرنگاران فلسطینی را در جریان پوشش خبری تظاهرات ها و فعالیت های فلسطینیان در مناطق مختلف اراضی اشغالی به طور گسترده سرکوب کردند.

این کمیته اشاره کرد که بیش از 489 مورد تجاوز علیه خبرنگاران فلسطینی از آغاز انتفاضه قدس تا ماه آگوست سال جاری به ثبت رسیده که 174 مورد از این تجاوزات در 3 ماه پایانی سال 2015 و 315 مورد هم از ابتدای سال جاری تا کنون صورت گرفته است.

تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه خبرنگاران فلسطینی شامل بازداشت و تمدید مدت بازداشت آنان، سرکوب و ضرب و شتم خبرنگاران، تیراندازی به سمت آن ها و ده ها مورد تجاوز دیگر همچون جلوگیری از پوشش خبری حوادث و رخدادها و غیره می باشد.

رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه تاکنون 79 خبرنگار فلسطینی را اسیر کرده و مدت بازداشت 32 خبرنگار دیگر را نیز تمدید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 79 خبرنگار و زخمی شدن 130 نفر از آغا زانتفاضه

بازداشت 79 خبرنگار و زخمی شدن 130 نفر از آغا زانتفاضه