مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 18:512016-09-26ورزشي

شهردار مشهد: توزیع اماکن ورزشی و فرهنگی شهر برای آقایان و بانوان باید متوازن باشد


توزیع اماکن ورزشی و فرهنگی در سطح شهر برای آقایان و بانوان باید متوازن باشد و ما به این موضوع اعتقاد داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از مشهد، سید صولت مرتضوی عصر امروز در آیین بهره برداری از 3 پروژه شهری در منطقه 5 شهرداری مشهد که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: در سال های اخیر در توزیع اماکن ورزشی، فرهنگی، عمومی و تفریحی در سطح شهر برای آقایان و بانوان متوازن نبوده است.

وی افزود: با حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر و همکاران بنده در مجموعه شهرداری مشهد، چندین پارک ویژه بانوان در مقیاس های منطقه ای و شهری در سطح کلان شهر مشهد به بهره برداری رسیده است.

شهردار مشهد تصریح کرد: اعتقاد داریم به همان میزان که آقایان به اماکن ورزشی و فرهنگی احتیاج دارند، بانوان نیز نیازمند استفاده از چنین امکانی هستند.

وی بابیان اینکه شهرداری طبق وظایف خود فراهم آوری امکانات ورزشی و فرهنگی برای بانوان را در دستور کار خود قرار داده است، خاطرنشان کرد: این اقدامات بسیار مبارک است و امیدواریم مورد رضایت خداوند متعال قرار گیرد و هدیه ای مناسب برای بانوان زائر و مجاور باشد.

مرتضوی با اشاره به بهره برداری از بوستان وحدت ویژه بانوان گفت: همکاران ما در شهرداری منطقه 5 مشهد فضای بسیار مناسبی را برای بانوان در کنار بوستان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار مشهد: توزیع اماکن ورزشی و فرهنگی شهر برای آقایان و بانوان باید متوازن باشد

شهردار مشهد: توزیع اماکن ورزشی و فرهنگی شهر برای آقایان و بانوان باید متوازن باشد