مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 18:402016-09-26سياسي

باید فشار کنکور را از روی دانش آموزان برداشت


فکر می کنم اکنون این بلوغ در کشور ایجاد شده است که کنکور برای آموزش کشور ضایعه ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از خانه ملت، دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه، 5 مهرماه) با وزیر آموزش و پرورش و معاونان آن دیدار کرد که در این دیدار تعدادی از نمایندگان مجلس نیز حضور داشتند.

دکتر لاریجانی در این نشست با بیان اینکه باید فشار کنکور را از روی دانش آموزان برداشت، گفت: نباید ظرف 4 ساعت، آینده دانش آموز را رقم زد لذا باید از تمرکز کار کاسته شود.

وی با بیان اینکه یک سری از موضوعات باید با همکاری آموزش و پرورش و آموزش عالی حل شود و با هم در این خصوص تصمیم بگیرند، چرا که فقط به آموزش و پرورش مربوط نمی شود، افزود: من فکر می کنم اکنون این بلوغ در کشور ایجاد شده که کنکور برای آموزش کشور ضایعه ایجاد می کند.

دکتر لاریجانی ادامه داد: توصیه می کنم مرکز پژوهش ها، آموزش و پرورش، آموزش عالی و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با همیاری یکدیگر طرحی را برای حل این مشکل و این مهم آماده کنند تا ان شاءالله به جایی برسیم که معلومات افراد معین کننده حضور آن ها در دانشگاه ها شود.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دست اندرکاران آموزش و پرورش و مردم باید بدانند آموزش و پرورش قصد دارد در طول 5 سال آینده چه برنامه ای را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید فشار کنکور را از روی دانش آموزان برداشت

باید فشار کنکور را از روی دانش آموزان برداشت