مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 11:512016-09-26اقتصادي

معاون شهردار تهران خبر داد راه اندازی ستاد اجرایی سرشماری در تهران


معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به آغاز سرشماری از سوم مهرماه در پایتخت، گفت: طی تفاهمنامه ای که با مرکز آمار به امضا رسانده ایم، - مسئولیت ستاد اجرایی سرشماری در شهر تهران برعهده شهرداری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، ناصر امانی با اشاره به بخث سرشماری گفت: در دوره های گذشته نیز در بحث سرشماری با مرکز آمار همکاری های بسیاری داشته ایم اما امسال این همکاری گسترده تر شده و مسئولیت بیشتری را برعهده داریم .

  وی با بیان اینکه سرشماری نفوس و مسکن تا بیست و چهار مهرماه به صورت اینترنتی انجام خواهد شد، تصریح کرد: شهروندان تهرانی می توانند به سایت اینترنتی مرکز آمار مراجعه و اطلاعاتی که در آنجا از آنان خواسته شده را ارایه کنند.

امانی با اشاره به اینکه از 25 مهر تا 30 آبان  نیز سرشماری به صورت حضوری انجام می شود، خاطرنشان کرد:  شهرداری تهران در هر دو مرحله حضور و مشارکت فعال دارد.

وی ادامه داد: در مرحله اول که ارایه آمار به صورت اینترنتی است، سازمان زیباسازی و مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در جهت آگاه سازی شهروندان نسبت به ضرورت مشارکت آنان همکاری می کنند.

ضمن اینکه 354 سرای محلات شهر تهران نیز اطلاع رسانی دراین خصوص را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون شهردار تهران خبر داد راه اندازی ستاد اجرایی سرشماری در تهران

معاون شهردار تهران خبر داد راه اندازی ستاد اجرایی سرشماری در تهران