مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 10:212016-09-26سياسي

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساوه: دشمنان سعی در نابودی فرهنگ عاشورا دارند


رییس اداره تبلیغات اسلامی ساوه با بیان اینکه دشمنان تمام سعی و تلاش خود را برای از بین بردن فرهنگ عاشورا در جامعه اسلامی به کار گرفته اند، گفت: - مداحان می توانند با انتقال ارزش های عاشورا به نسل جوان توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اراک، حجت الاسلام حسین علی یزدان دوست صبح امروز در دیدار با هیات رییسه کانون مداحان و شورای هیات های مذهبی شهرستان ساوه که در آستانه فرا رسیدن ماه محرم برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر 220 مداح برادر و خواهر در شهرستان ساوه فعالیت دارند که شناسایی، ساماندهی و شناسنامه دار شدن این مداحان باید به صورت جدی پیگیری و عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مداحان نقش بسیار مهمی در انتقال ارزش های دینی و اعتقادی جامعه دارند، ساماندهی مداحان امری بسیار ضروری است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساوه ادامه داد: در شرایطی که دشمنان تمام سعی و تلاش خود را برای از بین بردن فرهنگ عاشورا در جامعه اسلامی به کار گرفته اند، این مداحان هستند که می توانند با انتقال ارزش های عاشورا به نسل جوان توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

به گفته وی مداحان یکی از اقشار تاثیرگذار در جامعه هستند که با رفتار و گفتار درست خود می توانند جوانان را از تهدیدهای شوم دشمنان رها سازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساوه: دشمنان سعی در نابودی فرهنگ عاشورا دارند

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساوه: دشمنان سعی در نابودی فرهنگ عاشورا دارند