مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 10:062016-09-26سياسي

بسیج دانشجویی یادگار ارزشمند امام راحل برای مقابله با جنگ نرم است


مسئول سابق ناحیه بسیج دانشجویی هرمزگان با بیان اینکه بسیج دانشجویی یادگار ارزشمند امام راحل برای مقابله با جنگ نرم است، گفت: بسیج دانشجویی دارای پشتوانه ای غنی از دانشجویان فهیم و انقلابی اعم از خواهر و برادر است که داشتن چنین مجموعه ای برای هرجا موجب افتخار و مباهات است.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جواد بیژنی، مسئول سابق بسیج دانشجویی استان هرمزگان در آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان هرمزگان ضمن خیرمقدم به مسئولین و مدعوین و دانشجویان و با تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: خدا را سپاسگزارم که به این بنده حقیر توفیق داد که بهترین سال های عمرخویش را در خط مقدم جبهه جنگ نرم سپری نمایم جایی که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیج دانشجویی یکی از ارزنده ترین یادگارهای امام راحل بزرگوار ماست.

وی افزود: بسیج دانشجویی مجموعه با ارزشی از یادگارهای امام راحل که برای مقابله با هجوم فرهنگی، عقیدتی و سیاسی پس از پایان دوران جنگ سخت بنا نهاد و فرمودند امروز یکی از ضروری ترین تشکل ها بسیج دانشجو و طلبه است.

مسئول سابق بسیج دانشجویی استان هرمزگان تصریح کرد: امروز پس از گذشت قریب 28سال از تولد بسیج دانشجویی چتر این تشکل در همه دانشگاه های است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشجویی یادگار ارزشمند امام راحل برای مقابله با جنگ نرم است

بسیج دانشجویی یادگار ارزشمند امام راحل برای مقابله با جنگ نرم است