مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 01:362016-09-25اقتصادي

استاندار هرمزگان: اکنون به صادرکننده گندم تبدیل شده ایم


امروز با افتخار اعلام می کنیم به جای اینکه واردکننده باشیم، به صادرکننده گندم تبدیل شده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم جادری شامگاه یکشنبه در اولین همایش تجلیل از گندم کاران نمونه استان هرمزگان با بیان اینکه امروز تولید گندم در کشور به مرز بیش از 14 میلیون تن رسیده است، اظهار کرد: سالیان قبل گندم به کشور وارد می کردیم اما امروز با افتخار اعلام می کنیم به جای اینکه وارد کننده باشیم، به صادر کننده تبدیل شدیم و بار دیگر در تولید گندم خودکفا شده ایم.

وی ادامه داد: خودکفایی در تولید گندم نشان دهنده هنر مدیریتی در دولت یازدهم است که کار آسانی نبوده و با مدیریت مناسب به دست آمده و سرمایه و فکر و توان دولت در خدمت به اعتلای کشور به کار گرفته شده است.

استاندار هرمزگان افزود: در بخش کشاورزی مشکلات زیادی داریم که باید با مطالعه، آموزش و توانمندسازی کشاورزان به لحاظ علمی حل شود.

جادری به افزایش میزان خرید تضمینی گندم در هرمزگان اشاره کرد و اظهار داشت: از رقم 11 هزار و 300 تن به خرید تضمینی 62 هزار تن گندم طی سال جاری رسیده ایم که ناشی از تلاش و برنامه ریزی بوده است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تبیین کرد: نان در سفره ما حرف اساسی را می زند و اگر درست فرآوری شود، دور ریز نخواهیم داشت و نیاز است روی پخت و قیمت نان و نگه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار هرمزگان: اکنون به صادرکننده گندم تبدیل شده ایم

استاندار هرمزگان: اکنون به صادرکننده گندم تبدیل شده ایم