مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 00:062016-09-25سياسي

مسعود براتی 4 سوال اساسی درباره همکاری ایران با گروه ویژه اقدام مالی


ایران در برنامه اقدام تضمین داده است که: الزامات شناسایی دقیق مشتری، تعیین اینکه آیا ارباب رجوع به نمایندگی از شخص دیگری فعالیت می کند والزامات مربوط به شناسایی یا احراز هویت ذینفع واقعی را در داخل کشور اجرایی کند.

- 4 سوال اساسی درباره همکاری ایران با گروه ویژه اقدام مالی ایران در برنامه اقدام تضمین داده است که: الزامات شناسایی دقیق مشتری، تعیین اینکه آیا ارباب رجوع به نمایندگی از شخص دیگری فعالیت می کند والزامات مربوط به شناسایی یا احراز هویت ذینفع واقعی را در داخل کشور اجرایی کند.

1.

آیا براساس اقدام اطلاعات مالی ایران در اختیار دیگران قرار خواهد گرفت؟ گروه ویژه اقدام مالی از ایران هیچگونه اطلاعاتی نمی خواهد اما آنچه که برنامه اقدام، توصیه ها و متدلوژی اجرای توصیه های گروه ویژه اقدام مالی از ایران می خواهد، همکاری اطلاعاتی در لایه های بانکی، واحدهای اطلاعات مالی، ناظران مالی و ناظران قضایی با کشورهای دیگر است.

در برنامه اقدام، ایران متعهد به همکاری های گسترده اطلاعاتی با کشورها و نهادهای بین المللی در زمینه مبارزه با پولشویی، تامین مالی تروریسم و تامین مالی فعالیت های اشاعه سلاح های کشتار جمعی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسعود براتی 4 سوال اساسی درباره همکاری ایران با گروه ویژه اقدام مالی

مسعود براتی 4 سوال اساسی درباره همکاری ایران با گروه ویژه اقدام مالی