مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1395 ساعت 23:412016-09-25سياسي

فرمانده دوران دفاع مقدس: رزمندگان جهاد گمنام‎ترین افراد دوران دفاع مقدس بودند


فرمانده تیپ مهندسی رزمی خیبر جهاد سازندگی استان کرمان در دوران دفاع مقدس گفت: رزمندگان جهاد ‎بی‎حاشیه‎ترین و گمنام‎ترین افراد در دوران طلایی دفاع مقدس بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از جیرفت، علی کارنما در پانزدهمین یادواره شهدا و همایش بزرگ سنگرسازان بی‎سنگر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: از ابتدای انقلاب رزمندگان جهاد بی‎ادعاترین، بی‎حاشیه‎ترین و گمنام‎ترین افراد در این دوران طلایی بودند.

وی بیان داشت: از زمانی که به فرمان امام خمینی(ره) جهاد سازندگی تأسیس شد، جهادگران کار خود را در مناطق محروم و روستاها آغاز کردند تا هنگامی که طبل جنگ زده شد، بی‎ادعا، بدون نام و نشان و خالصانه در کنار ارتش و سپاه مقاومت کرده و حماسه آفریدند.

کارنما با اشاره به اینکه نخستین موشک در جنگ تحمیلی توسط جهادگران طراحی شد، تصریح کرد: بنیان مهندسی جنگ را جهادگران جنوب کرمان بنا نهادند.

وی افزود: در دوران طلایی هیچکس به فکر پست و مقام، مال و ثروت و دنیاطلبی نبود، بلکه همگی با سادگی و پاکی عمل می‎کردند، ای کاش ذره‎ای از پاکی دوران جنگ تحمیلی به آغوش کشور باز می‎گشت.

کارنما با ابراز تأسف از اینکه ما نتوانستیم، وارثان خوبی برای شهدا باشیم، عنوان کرد: اگر امروز کشور ما این چنین مقاوم ایستاده است به دلیل خون پاک شهیدان، ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده دوران دفاع مقدس: رزمندگان جهاد گمنام‎ترین افراد دوران دفاع مقدس بودند

فرمانده دوران دفاع مقدس: رزمندگان جهاد گمنام‎ترین افراد دوران دفاع مقدس بودند