مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1395 ساعت 20:012016-09-25اقتصادي

بخشدار مرکزی رزن خبر داد بهسازی 12 روستای بخش مرکزی رزن


برای بهسازی 12 روستای بخش مرکزی رزن بیش از یک میلیارد و 680 میلیون تومان هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رزن، ابراهیم لشکری عصر امروز در نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی رزن از آسفالت ریزی 12 روستای بخش مرکزی رزن در یک سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: از شهریور سال گذشته تا به امروز در معابر 12 روستا آسفالت ریزی انجام شده و در دو روستا نیز در دست اجراست.

وی با بیان اینکه برای بهسازی 12 روستای این بخش بیش از یک میلیارد و 680 میلیون تومان هزینه شده است، افزود: در بخش مرکزی رزن از 39 روستای دارای سکنه در 32 روستا بهسازی و بازگشایی معابر اجرا شده است.

بخشدار مرکزی رزن به آغاز سرشماری عمومی نفوس و مسکن از سوم تا 24 مهرماه به صورت اینترنتی اشاره کرد و ادامه داد: دهیاران باید با تشویق و اطلاع‎رسانی به مردم نسبت به درج اطلاعات خود در سامانه اینترنتی سرشماری اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات مهم دهیاری‎ها مدیریت پسماند در راستای ایجاد روستایی پاک است که باید تلاش کنند این مسئولیت مهم را به درستی انجام دهند.

لشکری اظهار داشت: دهیاران از تخریب و تغییر کاربری اراضی و باغات در راستای حفظ محیط زیست و حفظ منابع ملی جلوگیری کنند و در صورت مشاهده چنین مواردی سریع اطلاع‎رسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشدار مرکزی رزن خبر داد بهسازی 12 روستای بخش مرکزی رزن

بخشدار مرکزی رزن خبر داد بهسازی 12 روستای بخش مرکزی رزن