مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1395 ساعت 16:262016-09-25بين الملل

شرکت مشروط ترکیه در عملیات «الرقه»


رییس جمهور ترکیه اعلام کرد در صورتی که نیروهای مبارز کُرد در عملیات آزادسازی «الرقه» پایتخت خودخوانده داعش شرکت نداشته باشند، آنگاه ترکیه در ائتلاف آمریکایی برای این عملیات شرکت خواهد کرد.

- رییس جمهور ترکیه اعلام کرد در صورتی که نیروهای مبارز کُرد در عملیات آزادسازی الرقه پایتخت خودخوانده داعش شرکت نداشته باشند، آنگاه ترکیه در ائتلاف آمریکایی برای این عملیات شرکت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه اعلام کرد اگر ایالات متحده نیروهای شبه نظامی کُرد را از عملیات آزادسازی الرقه کنار بگذارد، آنگاه ترکیه علاقه دارد به این عملیات بپیوندد.

اردوغان حین پرواز برگشت از آمریکا به آنکارا گفت: وزیر خارجه و مقامات نظامی ما مشغول مذاکره با همتایان آمریکایی خود حول موضوع (آزادسازی) الرقه هستند.

به آنها شرایط خودمان را گفته ایم.

به نوشته خبرگزاری رویترز وی بعد از دیدار با جو بایدن معاون ریاست جمهوری آمریکا گفت: برای ما برداشتن یک گام مشترک مهم است.

اگر آمریکا حزب دموکراتیک سوریه و یگان های مدافع خلق را به عملیات الرقه وارد نکند، ما می توانیم کنار آمریکا در این نبرد بجنگیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت مشروط ترکیه در عملیات «الرقه»

شرکت مشروط ترکیه در عملیات «الرقه»