مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1395 ساعت 15:062016-09-25اجتماعي

صدور ویزای اربعین حسینی از نیمه مهر ماه در 16 مرکز کشورمان نهایی می شود


مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه متقاضیان «ویزای اربعین» به کنسولگریهای عراق مراجعه نکنند، گفت: امسال متقاضیان دریافت ویزای اربعین باید به دفاتر زیارتی معرفی شده مراجعه کنند چرا که هیچ راه دیگری برای دریافت روادید وجود ندارد.

- مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه متقاضیان ویزای اربعین به کنسولگریهای عراق مراجعه نکنند، گفت: امسال متقاضیان دریافت ویزای اربعین باید به دفاتر زیارتی معرفی شده مراجعه کنند چرا که هیچ راه دیگری برای دریافت روادید وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، محسن نظافتی درباره صدور روادید (ویزا) اربعین حسینی(ع) توسط کنسولگریهای عراق در ایران که قرار بود از امروز آغاز شود، اظهار کرد: قرار است تا صدور ویزای اربعین حسینی از نیمه مهر ماه در 16 مرکز کشورمان نهایی شود.

وی ادامه داد: بنابر تمهیدات اندیشیده شده از سوی ستاد مرکزی اربعین و سازمان حج و زیارت تمامی متقاضیان سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی باید در سامانه سماح نام نویسی کنند.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: متقاضیان سفر اربعین حسینی بعد از ثبت نام اولیه باید به تکمیل مدارک و ثبت نام نهایی بپردازند که یکی از مراحل نهایی انتخاب دفاتر مجاز معرفی شده در سایت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور ویزای اربعین حسینی از نیمه مهر ماه در 16 مرکز کشورمان نهایی می شود

صدور ویزای اربعین حسینی از نیمه مهر ماه در 16 مرکز کشورمان نهایی می شود