مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1395 ساعت 14:412016-09-25دانش

برگزاری همایش «از پنداره ها تا پدیده ها» در دانشگاه آزاد قزوین


سومین همایش دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین با نام «از پنداره ها تا پدیده ها» در شهرسازی و معماری در این دانشگاه برگزار شد.

- سومین همایش دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین با نام از پنداره ها تا پدیده ها در شهرسازی و معماری در این دانشگاه برگزار شد.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سومین همایش دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین با نام از پنداره ها تا پدیده ها در شهرسازی و معماری در این دانشگاه برگزار شد.

در این همایش بزرگ که با استقبال پرشور دانشجویان و علاقه مندان به رشته معماری و شهرسازی همراه شد، مباحث مختلف این رشته از گذشته تا حال و آینده مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

معماری و شهرسازی پایدار، معماری و شهرسازی در جهان اسلام، معماری و شهرسازی ایرانی، معماری و شهرسازی و تکنولوژی، معماری و شهرسازی و فرهنگ، روانشناسی محیط در معماری و شهرسازی و نظریه های معماری و شهرسازی از جمله محورهای این همایش بودند که در پنل های تخصصی با حضور استادان برجسته ی ایران مورد تحلیل قرار گرفت.

برگزاری پنل های تخصصی و نشست دانشجویان، دانش آموختگان و استادان برجسته ی معماری و شهرسازی از دیگر بخش های این همایش بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش «از پنداره ها تا پدیده ها» در دانشگاه آزاد قزوین

برگزاری همایش «از پنداره ها تا پدیده ها» در دانشگاه آزاد قزوین