مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1395 ساعت 13:402016-09-25اقتصادي

تجلیل از بازی سازان برتر عرصه دفاع مقدس


بنیاد ملی بازی های رایانه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس در مراسمی که در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد از بازی سازان برتر در عرصه دفاع مقدس تجلیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، در این مراسم از بازی سازان عرصه دفاع مقدس که بخوبی توانسته اند نسل امروز را با آن روزهای پرافتخارپیوند بزنند از جمله صاحبان آثار هشتمین حمله 1 و 2، پرواز دوران، مسیر عشق، گذرگاه، تنگه آتش و عملیات انهدام قدردانی شد.

در این مراسم نیز بنیاد ملی بازی های رایانه ای اعلام کرد که از بازی سازان فعال در عرصه دفاع مقدس حمایت مادی و معنوی خواهد کرد.

همچنین در این مراسم پیام علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرائت شد که در بخشی از این پیام آمده است: بازی های رایانه ای می تواند بستری قدرتمند برای دیپلماسی ایران در حوزه جنگ نرم را فراهم کند و از این منظر تلاش ارزنده فعالان این عرصه قابل قدردانی و ستایش است.

این پیام می افزاید: از متولیان هدایت و حمایت از تولید بازی های رایانه ای به ویژه بنیاد ملی بازیهای رایانه ای می خواهم که بازی های فاخر با موضوع دفاع مقدس را در داخل کشور و در بازارهای جهانی مورد حمایت مادی و معنوی قرار دهند و از ظرفیت ها و درون مایه های ناب این حوزه نهایت بهره برداری به عمل آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از بازی سازان برتر عرصه دفاع مقدس

تجلیل از بازی سازان برتر عرصه دفاع مقدس