مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1395 ساعت 13:262016-09-25ورزشي

تقدیر مجلس از ورزشکاران و قهرمانان المپیک و پارالمپیک


نمایندگان مجلس با صدور بیانیه ای از عملکرد ورزشکاران المپیک و پارالمپیک قدردانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، 158 نماینده مجلس شورای اسلامی در قدردانی از عملکرد ورزشکاران ایرانی در المپیک و پارالمپیک بیانیه ای صادر و از آنها قدردانی کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: حضور پرشور در صحنه های هشت سال دفاع مقدس و درخشش جوانان این مرزو بوم در میادین علمی و ورزشی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پیام آور آینده ای روشن و امیدبخش و بالندگی نظام برآمده از اسلام ناب محمدی (ص) در این سرزمین است.

اینک در پایان رویدادهای مهم ورزش المپیک و پارالمپیک ریو 2016 و به مناسبت حمایت از قهرمانان و پهلوانان و حضور بانوانی که نشاط و موفقیت زنان ایرانی را همواره با اصالت های دینی و فرهنگی به نمایش گذاشتند، بر خود فرض می دانیم از تلاش های ارزنده و زحمات طاقت فرسای ورزشکاران و مربیان سختکوش آنان و همچنین برنامه ریزی خوب وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون های ورزشی و مدیران ورزشی تقدیر و تشکر کنیم.

مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف درباره درگذشت قهرمان ملی پوش و جانباز سرافراز کشور آقای بهمن گلبارنژاد که در مسابقات دوچرخه سواری پارالمپیک ریو جان به جان آفرین تسلیم کرد و موجب تألم جامعه ورزش شد، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر مجلس از ورزشکاران و قهرمانان المپیک و پارالمپیک

تقدیر مجلس از ورزشکاران و قهرمانان المپیک و پارالمپیک