مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1395 ساعت 12:162016-09-25اجتماعي

رییس پلیس راهور کردکوی: 10 درصد از آسیب‎های ترافیکی به دانش‎آموزان اختصاص دارد


رییس پلیس راهور کردکوی با بیان اینکه 30 درصد از آسیب‎های ترافیکی مختص عابران پیاده است، گفت: از این مقدار 10 درصد آن به دانش‎آموزان اختصاص دارد.

- حمیدرضا ملکا امشب امروز در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس" در گرگان، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: با توجه به بازگشایی مدارس پلیس راهور شهر کردکوی با تمام توان در بخش لجستیکی و نیروی انسانی فعالیت خود را معطوف به زمان بازگشایی مدارس به ویژه روز نخست کرده است و از همه لحاظ آماده ارائه خدمات به دانش‎آموزان و مدارس است.

وی با بیان اینکه 30 درصد از آسیب‎های ترافیکی به عابران پیاده اختصاص دارد، گفت: از 30 درصد عابران آسیب‎پذیر که افراد مسن، معلول و دانش‎آموز را شامل می‎شود 10 درصد آن شامل قشر دانش‎آموز است.

رییس پلیس راهور کردکوی افزود: با توجه به بازگشایی مدارس و افزایش حجم ترافیک نیروهای پلیس راهور در مناطق مورد نظر مستقر شدند تا از هیجان ترافیکی احتمالی در این روزها کاسته شود.

ملکا بیان داشت: علاوه‎ بر دانش‎آموزان دیگر کاربران ترافیکی همانند خودروهایی که برای ایاب و ذهاب دانش‎آموزان در چرخه ترافیک قرار می‎گیرند در کنترل مدارک و مجاز بودن تعداد سرنشینان بررسی می‎شوند و در صورت مشاهده تخلف با این دسته از کاربران ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راهور کردکوی: 10 درصد از آسیب‎های ترافیکی به دانش‎آموزان اختصاص دارد

رییس پلیس راهور کردکوی: 10 درصد از آسیب‎های ترافیکی به دانش‎آموزان اختصاص دارد