مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1395 ساعت 12:002016-09-25سياسي

برگزاری مراسم سالروز شکست حصر آبادان در قرارگاه لشکر 77 پیروز ثامن الائمه


کشورهای عرب منطقه با ایجاد بی ثباتی در منطقه به سرنوشتی بدتر از صدام دچار خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خراسان رضوی خبرگزاری صداوسیما" فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا امروز در مراسم بزرگداشت سالروز شکست حصر آبادان در قرارگاه لشکر 77 پیروز ثامن الائمه گفت:کشورهای عرب منطقه بدانند اگر بخواهند زیر چتر آمریکا و حمایت اسراییل کوچک ترین بی ثباتی را در منطقه ایجاد کنند، به سرنوشتی بدتر از صدام دچار خواهند شد.

امیر سرتیپ دوم علی جهانشاهی افزود:همانطور که دفاع مقدس درس عبرتی برای صدام و زورگویان عالم بود، عبرتی هم برای کشورهای عرب و مرتجع منطقه است که هشت سال حق همسایگی را به جا نیاوردند و از صدام حمایت کردند ولی ایران با رأفت اسلامی با آنها برخورد کرد.

او ایران را در منطقه پرآشوب غرب آسیا لنگرگاه امنیت و ثبات دانست و افزود: نیروهای مسلح با دارا بودن کارکنان متعهد و مبتکر ولایی با آمادگی بالا و بازدارندگی تحت رهبری فرمانده معظم کل قوا آماده است در صورت نیاز در هر نقطه و زمان از اسلام و ایران و انقلاب و مردم دفاع کند.

ارشد نظامی آجا در شرق کشور با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس جبهه ای به وسعت تاریخ وتبلور ایمان و اخلاص و شهادت طلبی جوانان این مرز و بوم و حماسه بی نظیر نقش آفرینی نیروهای مسلح با پشتیبانی مردم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم سالروز شکست حصر آبادان در قرارگاه لشکر 77 پیروز ثامن الائمه

برگزاری مراسم سالروز شکست حصر آبادان در قرارگاه لشکر 77 پیروز ثامن الائمه