مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1395 ساعت 10:162016-09-25سياسي

از توهم تا واقعیت مواهب اقتصادی برجام


حسن روحانی، رییس جمهور اسلامی ایران در اولین برنامه خود پس از سفر به نیویورک در مراسم بازگشایی مدارس در اول مهرماه علاوه بر مطرح کردن پرسش مهر نکاتی هم درباره برجام و اثرات آن مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روزنامه جوان درباره آثار اقتصادی برجام نوشته است: حسن روحانی، رییس جمهور اسلامی ایران در اولین برنامه خود پس از سفر به نیویورک در مراسم بازگشایی مدارس در اول مهرماه علاوه بر مطرح کردن پرسش مهر نکاتی هم درباره برجام و اثرات آن مطرح کرد.

شاید مهم ترین بخش از سخنان رییس جمهور مربوط به تأثیرات اقتصادی برجام باشد که این روزها محور اصلی تمام سخنان و مطالبی است که در این باره مطرح می شود.

روحانی در سخنان خود می گوید: امروز منابع مالی ما بخشی در سایه برجام است که شرایط مناسب کسب و کار و کسب منابع مالی برای دولت فراهم شده، آنهایی که می گویند ما آثار برجام را نمی بینیم، باید بدانند که بخش بزرگی از بودجه دولت و منابع دولت در سال جاری در سایه اجرای برجام است.

شاید سخنان روحانی را بتوان تلاشی در راستای کاهش فشار به عملکرد اقتصادی دولت وی عنوان کرد که به مهم ترین پاشنه آشیل دولت یازدهم تبدیل شده است، اما اگر بخواهیم صرف نظر از بحث های سیاسی فعلی سخنان روحانی را در سنجه عقل و منطق بگذاریم، آیا در راستای منافع ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توهم تا واقعیت مواهب اقتصادی برجام

از توهم تا واقعیت مواهب اقتصادی برجام