مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1395 ساعت 10:162016-09-25سياسي

بسیج دانشجویی حذف درس مربوط با شهید حسین فهمیده از کتاب ششم دبستان را محکوم کرد


همزمان با حذف درس مربوط با شهید حسین فهمیده از کتاب سال ششم دبستان تعدادی از دفاتر بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با صدور بیانیه ای این اقدام را محکوم و آن را اقدامی صهیونیستی دانستند.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با حذف درس مربوط با شهید حسین فهمیده از کتاب سال ششم دبستان تعدادی از دفاتر بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با صدور بیانیه ای این اقدام را محکوم و آن را اقدامی صهیونیستی دانستند.

متن بیانیه به شرح زیر است، بسم الله الرحمن الرحیم همزمان با حذف درس مربوط با شهید حسین فهمیده از کتاب سال ششم دبستان تعدادی از دفاتر بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با صدور بیانیه ای این اقدام را محکوم و آن را اقدامی صهیونیستی دانستند.

رهبر ما آن طفل سیزده ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگ تر است، با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید.

امام خمینی(ره) سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان در حالی آغاز می شود که چندی پیش نسل چهارم انقلاب متحمل شوک عظیمی در جریان حذف نمادین بسیج دانش آموزی به سبب پیوستن به کنوانسیون حقوق کودک شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشجویی حذف درس مربوط با شهید حسین فهمیده از کتاب ششم دبستان را محکوم کرد

بسیج دانشجویی حذف درس مربوط با شهید حسین فهمیده از کتاب ششم دبستان را محکوم کرد