مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1395 ساعت 00:252016-09-24سياسي

نوبخت: یک ردیف بودجه ویژه برای توسعه سیستان و بلوچستان اختصاص یافت


" معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت تدبیر و امید برای پیشرفت، رعایت عدالت و توازن منطقه ای سه شوک اعتباری ویژه به سیستان و بلوچستان اختصاص می دهد و هر برنامه ای را که فرهیختگان، نمایندگان مجلس و سازمان برنامه و بودجه با نظارت استاندار برای پنج سال آینده استان تهیه کنند به تصویب می رسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمدباقر نوبخت شنبه شب در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار کرد: اختصاص یک ردیف متمرکز به صورت ویژه برای سرعت بخشی به توسعه استان، افزایش سهم استان از محل ردیف های هزینه ای و تملک سرمایه ای و اختصاص یک ردیف ویژه برای عدالت آموزشی سه شوک اعتباری در نظر گرفته شده برای این استان است.

وی بیان کرد: از 2 مسیر، اعتبارات دولتی به این استان تخصیص می یابد که یک بخش ردیف های هزینه ای و بخش دیگر از طریق ردیف متمرکز است.

وی تصریح کرد: تلاش می کنیم تا مدت باقی مانده از سال 95 بدهی پیمانکاران و شهرداری های سیستان و بلوچستان پرداخت و بخش قابل توجهی از اعتباراتی که به پیشرفت و توسعه این استان کمک می کند نیز اختصاص داده شود.

وی با اشاره به اینکه هیچ استانی در کشور ردیف مستقل عدالت آموزشی ندارد،افزود: برای نخستین بار برای سیستان و بلوچستان ردیف ویژه ی عدالت آموزشی ایجاد کردیم که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبخت: یک ردیف بودجه ویژه برای توسعه سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

نوبخت: یک ردیف بودجه ویژه برای توسعه سیستان و بلوچستان اختصاص یافت