مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1395 ساعت 23:402016-09-24سياسي

رییس مرکز آمار: اطلاعات حاصل از سرشماری محرمانه است


رییس مرکز ملی آمار ایران تاکید کرد: بر اساس قانون و اصول بنیادین آمار، اطلاعاتی که از مردم جمع آوری می شود، صد در صد محرمانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، امیدعلی پارسا با حضور در برنامه "متن حاشیه" شبکه سه سیما با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای سرشماری از 2 سال پیش آغاز شده است، افزود: سرشماری قبلی ما به صورت سنتی بود اما سرشماری امسال، ترکیبی و دوران گذار است و هنوز سرشماری مدرن ثبتی مبنا نیست.

وی ادامه داد: در سرشماری ترکیبی بخشی از اطلاعات به صورت اینترنتی و برخی با مراجعه مأموران سرشماری و برخی به صورت تلفنی کسب می شود.

پارسا با بیان اینکه سرشماری اینترنتی برای نخستین بار در کشور اجرا می شود، گفت: زمان برگزاری سرشماری اینترنتی از امروز سوم مهر آغاز شده است و تا 24 مهر ادامه دارد و مردم برای این منظور می توانند به آدرس اینترنتی www.

sarshomari95.

ir مراجعه کنند.

وی افزود: کسانی که نتوانستند از طریق اینترنتی اطلاعات خود را ثبت کنند مأموران آمار گیر از 25 مهر تا 25 آبان به صورت حضوری مراجعه و اطلاعات را اخذ می کنند.

رییس مرکز ملی آمار ایران با اشاره به اینکه تا ساعت 18 امروز 280 هزار نفر به نشانی اینترنتی سرشماری مراجعه کردند گفت: از این تعداد 20 هزار نفر، کد آماری را دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز آمار: اطلاعات حاصل از سرشماری محرمانه است

رییس مرکز آمار: اطلاعات حاصل از سرشماری محرمانه است