مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1395 ساعت 18:052016-09-24بين الملل

شناسایی عوامل داعش در استان سمنان


استاندار سمنان با تجلیل از جایگاه رفیع شهدا و خصوصا شهدای مدافع حرم از کشف برخی مواد منفجره از عوامل وابسته به گروهک تروریستی داعش در این استان در ماه های گذشته خبر داد و گفت: شناسایی و دستگیری این عوامل داعش حکایت از هوشیاری و اشراف اطلاعاتی و امنیتی نیروهای نظامی و امنیتی ایران اسلامی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا خباز در آیین بازگشایی مدارس و زنگ مهر و مقاومت این استان با اشاره به در نطفه خاموش شدن تحرکات گروهک تروریستی داعش در برخی استانها و از جمله استان سمنان، از آن به عنوان نشانه اقتدار ایران اسلامی یاد و اظهار کرد: عوامل گروه تروریستی داعش در برخی نقاط کشور تلاش هایی برای ضربه زدن به کشور ما داشتند اما با هوشیاری و تیزبینی مسئولان و نیروهای امنیتی و نظامی هرگز به توفیقی دست پیدا نکردند.

وی به دستگیری شماری از عقبه تکفیری ها و کشف مهمات از آنها در برخی استان های کشور اشاره و تصریح کرد: در سمنان نیز پیش از این تلاش های صورت گرفته بود که با هوشیاری و اقدام به هنگام این تلاش ها در نطفه خاموش شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، افزودک امروز در سایه جان فشانی ها و رشادت های آنها است که ما در امنیت کامل به سر می بریم و ایران جزیره ثبات در منطقه ناامن خاورمیانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی عوامل داعش در استان سمنان

شناسایی عوامل داعش در استان سمنان