مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1395 ساعت 07:352016-09-22ورزشي

پرافتخارترین تیم جهان مقابل ایران زانو زد + فیلم


تیم ملی فوتسال ایران با برتری مقابل برزیل، حریف پاراگوئه در یک چهارم نهایی شد.

- ؛ در ادامه رقابتهای فوتسال جام جهانی 2016 که در کشور کلمبیا برگزار می شود و از مرحله یک هشتم نهایی این رقابتها، تیم ملی فوتسال کشورمان موفق شد در ضربات پنالتی تیم برزیل پر افتخارترین تیم جهان و قهرمان پنج دوره از این رقابتها را از پیش رو بردارد.

در این دیدار که از ساعت 2 بامداد به وقت ایران آغاز شد ابتدا طلایی پوشان با دو گلی که فالکائو وارد دروازه ایران کرد پیش افتادند اما حسین طیبی یکی از گل های خورده را جبران کرد تا نیمه اول با برتری دو یک برزیلی ها به پایان برسد.

9 دقیقه پس از آغاز نیمه دوم دیگویینهو گل سوم برزیل را نیز وارد دروازه ایران کرد اما این پایان کار نبود و برزیلی ها که خود را صعود کرده می دیدند اسیر سیستم پاور پلی (بازی 5 نفره) شاگردان ناظم الشریعه شدند و دو بار دروازه این تیم پرافتخار توسط افشین کاظمی و اصغر حسن زاده باز شد تا بازی دوتیم به وقتهای اضافی کشیده شود.

دو دقیقه و 45 ثانیه به پایان وقت اضافه دوم بیشتر باقی نمانده بود که فالکائو فوق ستاره برزیل هت تریک کرد و دروازه ایران را برای بار چهارم باز کرد اما باز هم سیستم پاورپلی ناظم الشریعه خیلی زود جواب داد و محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی 20 ثانیه بعد از گل برزیل بازی را به تساوی کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرافتخارترین تیم جهان مقابل ایران زانو زد + فیلم

پرافتخارترین تیم جهان مقابل ایران زانو زد + فیلم