مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1395 ساعت 03:462016-09-22ورزشي

جام جهانی فوتسال - کلمبیا تساوی ایران مقابل برزیل در وقت های قانونی


دیدار تیم های فوتسال ایران و برزیل در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی با نتیجه تساوی در وقت های قانونی به پایان رسید تا کار به وقت های اضافی و ضربات احتمالی پنالتی کشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی "، تیم ملی فوتسال ایران در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی از ساعت 2 بامداد به وقت تهران به مصاف قهرمان 5 دوره جام جهانی یعنی برزیل رفت که در پایان شاگردان ناظم الشریعه در یک بازی زیبا و پایاپای به نتیجه تساوی 3 بر 3 در وقت های قانونی دست یافتند تا کار به وقت های اضافی یا ضربات احتمالی پنالتی کشیده شود.

گل ها: فالکائو 9 و 13 و دیگویینیو 29 برای برزیل و حسین طیبی 14، افشین کاظمی 31 و علی اصغر حسن زاده 36 برای ایران تیم ایران با ترکیب علیرضا صمیمی، احمد اسماعیل پور، محمد کشاورز، علی اصغر حسن زاده و مهدی جاوید وارد زمین مسابقه شد.

همچنین برزیلی ها با ترکیب اولیه تیاگو، آری سانتوس، دیگو هنریکو زوفو، رافائل رتو و فرناندینهو وارد زمین مسابقه شدند.

نیمه اول: شاگردان ناظم الشریعه در ابتدای کار دفاع را در دستور کار خود قرار دادند و با پوششی مناسب اجازه ندادند تا بازیکنان باتکنیک برزیلی به دروازه ایران برسند.

حتی وقتی فالکائو ستاره برزیل پس از 5 دقیقه به میدان آمد نتوانست کاری از پیش ببرد و با واکنش صمیمی دروازه بان ایران و همچنین دف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام جهانی فوتسال - کلمبیا تساوی ایران مقابل برزیل در وقت های قانونی

جام جهانی فوتسال - کلمبیا تساوی ایران مقابل برزیل در وقت های قانونی