مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1395 ساعت 08:562016-09-01سياسي

از لاریجانی تا جنتی در موضع گیری های دانشجویان


تشکل های دانشجویی در هفته ای که گذشت ضمن پشت سر گذاشتن 7 روز نسبتا آرام سعی کردند با ریز بینی به دغدغه های همیشگی خود بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو"، خبرگزاری دانشجو هر هفته گزارشی از اتفاقات و اخبار تشکل های دانشجویی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد که در زیر اخبار مربوط به هفته گذشته را مورد تحلیل و بررسی قرار داده ایم: پس از مدت ها به نظر می رسد هفته گذشته نسبتا آرام سپری شد و کمتر شاهد التهابات موجود در کشور و به تبع آن جنبش های دانشجویی بودیم اما از آنجا که دانشجو موذن جامعه است صوت موذن که به مثابه سلاح وی است هیچگاه خواموش نخواهد شد.

ایجاد تشکل های یکبار مصرف در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید علی بیانی، عضو ادوار دفتر تحکیم وحدت در مورد ایجاد تشکل های یک بار مصرف در دانشگاه ها نکات قابل توجهی را بیان می کند که مداقه مجدد درآن خالی از لطف نیست: این موضوع جدیدی در تاریخ جنبش دانشجویی نیست و مرتبا در سال های منتهی به انتخابات از این دست تشکل ها ایجاد می شوند.

جناحی که موفق می شود کرسی ریاست جمهوری را به دست آورد، عده ای را که هم سو با خودشان است، به عنوان تشکل های دانشجویی در دانشگاه ها جمع می کند.

وی افزود: تاریخ نشان داده است این نوع از تشکل ها هیچ گاه نشانی از آن جنبش اصیل دانشجویی را یدک نمی کشند و تنها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از لاریجانی تا جنتی در موضع گیری های دانشجویان

از لاریجانی تا جنتی در موضع گیری های دانشجویان