مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1395 ساعت 08:502016-09-01سياسي

صنعت ساختمان سازی ما بیمار است


رییس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران گفت: صنعت ساختمان ما امروز بیمار است و علت آن زیرساختی و نبود برنامه های مدوّن و دراز مدت در حوزه ساخت و ساز است.

- با بیان اینکه یکی از عوامل ضعف در صنعت ساخت و ساز و فاصله با استانداردهای روز جهانی، توجه نکردن به نیروهای انسانی فعال در این صنعت است، افزود: در کشور ما دو سازمان نظام مهندسی و نظام کاردانی ساختمان تعریف شده که کارشناسان ساخت و ساز در آن ساماندهی شده اند اما با هیچ کدام از این دو سازمان به درستی برخورد نشده است.

وی با تاکید بر ریشه ای عمل کردن در صنعت ساختمان گفت: امروزه توجه مسئولان به جای توجه به عمق، به ظاهر ساختمان است ، بجاست که بپرسیم در سال های اخیر، مسئولان چقدر به مقاوم سازی ساختمان توجه کرده اند؟ و چه تمهیداتی اندیشیده شده که به عمر و مقاومت ساختمان بیفزاید؟ موذن گفت: در دوره ای خود را سرگرم طرح مسکن مهر کردیم در این دوره هم به ادامه این طرح یا مسائل حاشیه ای دیگر پرداختیم در حالیکه در نهادینه سازی شیوه ساخت و ساز در حوزه ساختمان سازی کشور مشکلات اساسی داشتیم.

وی با بیان اینکه عمر ساختمان در ایران بسیار کوتاه است ادامه داد: چرا باید مصالح و هزینه ها صرف ساختمانی شود که علاوه بر داشتن دوامی کمتر از 30 سال همواره تهدیدی برای سلامت و جان مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت ساختمان سازی ما بیمار است

صنعت ساختمان سازی ما بیمار است