مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1395 ساعت 08:202016-09-01ورزشي

رایگان شدن آزمایش ژنتیک برای افراد کم درامد


مشاوره های ژنتیک پیش از ازدواج در کشور اجباری شده است - آزمایشات ژنتیک برای افراد کم درامد و زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد رایگان انجام می شود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، رییس سازمان بهزیستی کشور در حاشیه یازدهمین جشنواره فرهنگی ، ورزشی فرزندان بهزیستی کشور در بابلسر با اشاره به تولد سالانه 25 تا 30 هزار کودک معلول در کشور گفت : بر اساس برنامه ارائه شده سازمان بهزیستی به دولت و تصویب مجلس انجام مشاوره های ژنتیک پیش از ازدواج در کشور اجباری شده است .

انوشیروان محسنی از انجام آزمایشات ژنتیک بصورت پایلوت در استانهای کرمان ، یزد و مازندران خبر داد و افزود : این آزمایش برای افراد زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد رایگان انجام می شود .

وی اجرای آموزش های پیش از ازدواج ، مهارتها ، سبک صحیح زندگی و فرزند پروری را بعنوان بسته های سازمان بهزیستی برای مقابله با پدیده طلاق دانست و گفت : تفاهم همکاری با 5 دبیرستان تهران و همکاری 1600 مرکز مشاوره و 3 هزار 900 مدرس ازدواج با سازمان بهزیستی امضاء شد .

رییس سازمان بهزیستی همچنین آموزش مهارتهای فنی و حرفه ای به 12 هزار معتاد و اشتغال برای 750 نفر را از اقدامات دیگر این سازمان برای پیشگیری و کنترل اعتیاد اعلام کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایگان شدن آزمایش ژنتیک برای افراد کم درامد

رایگان شدن آزمایش ژنتیک برای افراد کم درامد