مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1395 ساعت 01:102016-08-31بين الملل

خنثی شدن عملیات احتمالی نیروی هوایی اسراییل علیه تاسیسات فردو


مدیر موسسه تحلیلی آمریکایی اذعان داشت، تاسیسات اتمی زیرزمینی فردو، با افزوده شدن سامانه موشکی «اس-300» پیش از پیش تقویت شد.

- عامری سرین مدیر موسسه عزرییل پراجکت که به طور تخصصی به تحلیل وقایع خاورمیانه مرتبط با منافع صهونیست ها و آمریکا می پردازد و در بیت المقدس اشغالی و واشنگتن دفاتری دارد، در تحلیلی پیرامون استقرار سامانه دفاع موشکی اس-300 در تاسیسات فردو نوشت: ایران درحال استقرار موشک های اس-300 در اطراف یکی از اصلی ترین تاسیسات اتمی خود است که در توافق ایران قرار بود غیر فعال شود.

فردو، تاسیساتی زیرزمینی مستحکم است و حال نیز با این سامانه موشکی تقویت شده و ایران قادر است عملیات نیروی هوایی اسراییل و به علاوه بخش عمده عملیات نیروی هوایی آمریکا علیه این تاسیسات را خنثی سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ بر این اساس، در حالی که متقاعد کردن روس ها در عدم استقرار سامانه اس-300 در ایران پیشتر یک موفقیت در سیاست خارجی دولت اوباما به حساب می آمد و به آن افتخار می کرد، اما بلافاصله بعد از این که دولت اوباما تشخیص داد روسیه از دفاع از برنامه اتمی ایران جدی است به فراموشی سپرده شد.

اینک روس ها تجهیزات دفاع هوایی خود را در ایران مستقر کرده و در عین حال مدت هاست که در سوریه نیز همین کار را اجرا نموده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خنثی شدن عملیات احتمالی نیروی هوایی اسراییل علیه تاسیسات فردو

خنثی شدن عملیات احتمالی نیروی هوایی اسراییل علیه تاسیسات فردو