مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1395 ساعت 18:462016-08-31اجتماعي

رییس آموزش و پرورش شهرستان رزن خبر داد راهیابی 4 دانش آموز رزنی به جشنواره خوارزمی


رییس آموزش و پرورش شهرستان رزن گفت: چهار نفر از دانش آموزان رزن به جشنواره خوارزمی کشور اعزام شدند که یک نفر موفق به کسب رتبه پنجم در این جشنواره شد.

- مرتضی بختیاری شفیع امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رزن برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز را فرصت مناسبی برای استفاده از کمک های خیرین نیک‎اندیش شهرستان دانست و اظهار کرد: در این جشنواره، خیرین متعهد به پرداخت بیش از 517 میلیون تومان در حوزه های مختلف شدند.

وی افزود: احداث مدرسه سه کلاسه روستای محمدآباد با 200 میلیون تومان، مدرسه چهار کلاسه روستای نوار با 300 میلیون تومان، تعمیر کلی و جداسازی سرویس های بهداشتی و آبخوری آموزشگاه های ابوریحان بیرونی آب باریک، محبی آقکند، صالحی ساریجلو و ایثار قاطراولن با 15 میلیون تومان از دیگر اقدامات آموزش و پرورش شهرستان رزن است.

رییس آموزش و پرورش شهرستان رزن با بیان اینکه به عنوان قطب آموزشی شمال استان بیش از 30 دوره ضمن خدمت برای همکاران آموزشی برگزار کردیم، از درخشش دانش‎آموزان رزنی در کنکور سال 95 خبر داد.

وی با اشاره به کسب 18 رتبه زیر یک هزار و رتبه سوم رشته ریاضی در منطقه توسط محمد معصومی یکی از دانش آموزان رزن گفت: کسب رتبه اول استان در میانگین نمرات دروس نهایی پایه سوم متوسطه، رتبه ی دوم استان در بحث مدارس سرآمد توسط دبیرستان دخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس آموزش و پرورش شهرستان رزن خبر داد راهیابی 4 دانش آموز رزنی به جشنواره خوارزمی

رییس آموزش و پرورش شهرستان رزن خبر داد راهیابی 4 دانش آموز رزنی به جشنواره خوارزمی