مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1395 ساعت 18:352016-08-31بين الملل

واکنش ایران به اظهارات وزارت خارجه انگلیس: ابراز نگرانی لندن جای تاسف دارد


واکنش ایران به اظهارات وزارت خارجه انگلیس: ابراز نگرانی لندن جای تاسف دارد " سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان این که ایران همواره در صف نخست مبارزه علیه افراط گرایی و تروریسم بوده است، گفت: اجازه نمی دهیم تروریست ها خاورمیانه را به جولانگاه قتل و کشتار تبدیل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان؛ بهرام قاسمی در واکنش به ابراز نگرانی سخنگوی وزارت خارجه انگلستان در مصاحبه با نشریه دیلی میل در خصوص نقش نظامی ایران در منطقه گفت: دولت انگلستان باید بخوبی از وضعیت این منطقه و جایگاه جمهوری اسلامی ایران آگاهی کاملی داشته باشد و بر این اساس ابراز نگرانی آنان از نقش سازنده ایران و بکارگیری برخی عبارات و کلمات غیر واقع بینانه و نابجا جای تعجب و تاسف دارد.

وی افزود: لندن بیش و پیش از همه پایتخت های اروپایی باید بداند که ایران به عنوان یکی از قربانیان تروریسم همواره و همیشه در صف نخست مبارزه علیه افراط گرایی و تروریسم قرار داشته و دارد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران هرگز پدیده شوم و کریه تروریسم را به خوب و بد تقسیم نکرده و نخواهد کرد و بر اساس سیاست اصولی خود در این مسیر قاطعانه گام برداشته و با عزمی راسخ در این مبارزه بی امان ثابت قدم می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ایران به اظهارات وزارت خارجه انگلیس: ابراز نگرانی لندن جای تاسف دارد

واکنش ایران به اظهارات وزارت خارجه انگلیس: ابراز نگرانی لندن جای تاسف دارد