مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1395 ساعت 18:252016-08-31اقتصادي

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور با تسهیلات 22هزار میلیارد ریالی+فیلم


امسال با ورود 60 هزار دستگاه تاکسی و 4 هزار دستگاه اتوبوس گاز سوز به ناوگان حمل و نقل عمومی گام مهمی در کاهش آلودگی هوای شهر های کشور برداشته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز آذربایجان غربی، معاون امور شهر داری های سازمان شهرداریهای کشور در حاشیه نشست تخصصی مدیران کل دفاتر امور شهری و شورا های استانداری های کشور در ارومیه به خبر نگار خبر گذاری صدا و سیما گفت: از ابتدای سال تاکنون 14 هزار دستگاه تاکسی با 20 میلیون تومان وام بانکی 5 میلیون تومان کمک هزینه اقساط خودرو و 500 هزار تومان ارزش لاشه به همراه 5 تا 6 میلیون تومان آورده شخصی تاکسیداران نوسازی شده است و این تعداد با توجه به ثبت نام انجام شده تا پایان سال به 60 هزار دستگاه می رسد.

نوذر پور افزود: دولت 22 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور اختصاص داده است و امسال 4 هزار دستگاه اتوبوس گازسوز از محل این تسهیلات خریداری و در کلانشهر ها و شهر اراک خواهد شد که به موازات آن 4 هزار دستگاه اتوبوس فرسوده نیز از رده خارج می شود.

وی افزود : با توجه به محدودیت اعتباری بازسازی اتوبوسهای با عمر 10 تا 15 سال در دستور کار قرار گرفته است و تا پایان سال 1500 دستگاه از این اتوبوس ها بازسازی و وارد ناوگان حمل و نقل عمومی کشور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور با تسهیلات 22هزار میلیارد ریالی+فیلم

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور با تسهیلات 22هزار میلیارد ریالی+فیلم