مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1395 ساعت 18:052016-08-31اقتصادي

فناوری سخت افزاری واکسن سازی نیازمند افکار جدید و ایده سازی


رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: فناوری سخت افزاری صنعت واکسن سازی نیازمند افکار جدید و ایده سازی است.

- فناوری سخت افزاری واکسن سازی نیازمند افکار جدید و ایده سازی " رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: فناوری سخت افزاری صنعت واکسن سازی نیازمند افکار جدید و ایده سازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، دکتر اسکندر زند در جریان بازدید از ایستگاه تحقیقاتی کردان که پیش از ظهر چهارشنبه انجام شد، ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته در این مرکز اظهار کرد: تولید پادزهر سم مار و عقرب، از 65 سال گذشته تا کنون، کار بزرگی است که در این ایستگاه انجام می شود.

وی با بیان اینکه باید بررسی کنیم که در این مدت چه جایگاهی در دنیا به دست آورده ایم و موقعیت کشورمان در مقایسه با دیگر کشورها چگونه است، گفت: توسعه فیزیکی و بهبود کیفیت محصولات در کنار استقرار گروه تحقیق و پژوهش به ما کمک می کند جایگاه خود را در دنیا ارتقاء دهیم.

زند افزود: بدون نوآوری و توجه به ایده های تازه و خلاق، نمی توانیم در بازارهای جهانی حضور داشته باشیم و با دیگر کشورها رقابت کنیم.

وی خواستار تقویت این بخش در موسسه رازی شد و اضافه کرد: معاونت تحقیق و توسعه این وظیفه را در این موسسه به عهده دارد و لازم است که فعالیت های بیشتری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری سخت افزاری واکسن سازی نیازمند افکار جدید و ایده سازی

فناوری سخت افزاری واکسن سازی نیازمند افکار جدید و ایده سازی