مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1395 ساعت 17:112016-08-31اقتصادي

رییس پلیس آگاهی استان همدان خبر داد کشف مجسمه های تقلبی در همدان


رییس پلیس آگاهی استان همدان از کشف سه مجسمه بدل، شبیه به مجسمه‎های هخامنشی، از جنس طلا و منقوش به خط میخی در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از همدان به نقل از پایگاه اطلاع‎رسانی پلیس همدان، رضا زارعی اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی همدان در راستای مبارزه با قاچاقچیان و مخلان اقتصادی و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه اشخاصی اهل و ساکن استان همدان در امر خرید و فروش اشیاء باستانی و عتیقه فعالیت گسترده دارند، دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ضمن اشاره به شناسایی محل نگهداری و معامله و همچنین افراد گروه در پی تحقیقات صورت گرفته، افزود: با هماهنگی مقام قضایی دو اکیپ از ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی به صورت نامحسوس به محل معامله اعزام شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران دقایقی پس از حضور در محل در یک اقدام غافلگیرانه یک دستگاه خودرو زانتیا را متوقف و چهار نفر سرنشین آن را دستگیر کردند که در بازرسی از خودرو تعداد سه فقره مجسمه عتیقه که در داخل یک گونی برنج جاسازی شده بود کشف شد.

وی تصریح کرد: پس از استعلام از سازمان میراث فرهنگی همدان، مشخص شد اقلام کشف شده بدل و تقلبی شبیه به مجسمه‎های هخامنشی و تاریخی و از جنس طلا بوده و متهمان قصد فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس آگاهی استان همدان خبر داد کشف مجسمه های تقلبی در همدان

رییس پلیس آگاهی استان همدان خبر داد کشف مجسمه های تقلبی در همدان