مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1395 ساعت 14:112016-08-31دانش

ضوابط جدید جذب هیات علمی نیمه وقت در دانشگاه آزاد اعلام شد


بخشنامه همکاری اعضای هیات علمی تمام وقت دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه ها به صورت نیمه وقت قراردادی یکساله در گروه های غیر پزشکی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد ابلاغ شد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، باتوجه به سیاست های دانشگاه آزاد مبتنی بر توسعه تحصیلات تکمیلی و استفاده از ظرفیت های موجود در آموزش عالی کشور، افزایش کیفیت آموزش و پژوهش در دانشگاه، تحقق عدالت آموزشی و نیاز مبرم به تخصص استادان با تجربه، واحدها و مراکز دانشگاه آزاد می توانند برای بهره مندی از تخصص اعضای هیات علمی تمام وقت غیر بازنشسته شاغل در این دانشگاه یا سایر دانشگاه ها را به صورت عضو هیات علمی نیمه وقت جذب کنند.

براساس این بخشنامه متقاضی جذب نیمه وقت در یک واحد دانشگاهی باید عضو هیات علمی تمام وقت با وضعیت استخدامی رسمی آزمایشی یا رسمی قطعی غیربازنشسته با مرتبه علمی دانشیار یا استاد باشد.

همچنین واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد صرفا در گروه آزمایشی هنر مجاز به جذب هیات علمی نیمه وقت با مرتبه علمی استادیار و بالاتر خواهند بود.

متقاضی نیمه وقتی نباید در هیچ واحد یا مرکز آموزشی دیگر دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور به صورت نیمه وقت همکاری داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضوابط جدید جذب هیات علمی نیمه وقت در دانشگاه آزاد اعلام شد

ضوابط جدید جذب هیات علمی نیمه وقت در دانشگاه آزاد اعلام شد