مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1395 ساعت 11:112016-08-31بين الملل

وارداتی با چاشنی سرطان معده/ ادویه پاکستانی میهمان سفره ایرانیان


این روزها سرطان معده با مجوز رسمی میهمان سفره ایرانیان شده تا نه تنها عطر ادویه ایرانی در وادات پاکستانی گم شود بلکه ایرانیان رکورد دار این سرطان در جهان شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " به نقل از عصرهامون، ادویه یکی از محصولاتی است که در سفره ایرانیان نقش به سزایی دارد از سوی دیگر سرطان معده نیز ارتباط تنگاتنگی با نوع رژیم غذای داشته که مصرف ادویه های بی کیفیت پاکستانی یکی از علل ابتلاء به این سرطان می باشد.

با این حال ادویه پاکستانی در بین مردم سیستان و بلوچستان به علت همجواری با مرز پاکستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در هر خانه ای طرفداران خاص خود را دارد.

چندی پیش بود که کشور افغانستان ادویه پاکستانی را تحریم کرد و اتحادیه خدمات ادویه ای افغانستان اعلام کرد که واردات ادویه جات پاکستانی به افغانستان را متوقف می کند، با این حال سفره ایرانیان همچنان برای این چاشنی سرطان زا پهن است.

واردات بیش از 469 هزار تن محصول به کشور طاهره هامون نورد مدیر کل گمرکات سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی عصرهامون، در خصوص واردات به استان عنوان کرد: سال گذشته واردات از طریق گمرکات و بازارچه های مرزی استان به وزن 469 هزار و 908 تن و ارزش 691 میلیون و 900 هزار و 162 دلار وارد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وارداتی با چاشنی سرطان معده/ ادویه پاکستانی میهمان سفره ایرانیان

وارداتی با چاشنی سرطان معده/ ادویه پاکستانی میهمان سفره ایرانیان