مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1395 ساعت 10:002016-08-31اجتماعي

آخرین مهلت مشمولان غایب 20 شهریور


جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان غایب تا 20 شهریور 95 مهلت دارند برای تعیین تکلیف خدمت سربازی، اقدام کنند در غیر این صورت براساس قانون تمامی محدودیتها برای این افراد اعمال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سردار ابراهیم کریمی ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای فراخوانی و تعیین تکلیف مشمولان غایب به خدمت سربازی در ابتدای امسال، ستادی تحت عنوان ستاد فراخوان و تعیین تکلیف مشمولان غایب در سازمان وظیفه عمومی ناجا راه اندازی شد که وظیفه اصلی آن، شناسایی تمامی مشمولان غایب است.

وی اضافه کرد: این ستاد پس از شناسایی مشمولان غایب پیامکی به تمامی آنان برای تعیین تکلیف خدمت سربازی، ارسال کرده و به سازمان وظیفه عمومی فراخوان شدند.

سردار کریمی با بیان اینکه مشمولان غایب از ابتدای تیر تا 20 شهریور 95 مهلت دارند که در این خصوص اقدام کنند، ادامه داد: مشمولان غایب به دو دسته تقسیم می شوند.

دسته اول افرادی با بیش از 8 سال غیبت و دسته بعدی زیر 8 سال غیبت هستند.

جانشین وظیفه عمومی ناجا در خصوص افرادی که بیش از 8 سال غیبت دارند، افزود: این عده که تعدادشان به یک میلیون نفر می رسد می توانند از تسهیلات خرید خدمت سربازی به دو صورت نقدی و تقسیطی استفاده نمایند؛ در صورتی که مبلغ تعیین شده را به صورت نقدی پرداخت کنند، کارت معافیت خدمت از وظیفه عمومی برای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت مشمولان غایب 20 شهریور

آخرین مهلت مشمولان غایب 20 شهریور