مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1395 ساعت 07:252016-08-31اقتصادي

پرداخت وام ازدواج ماهانه به 100 هزار نفر


کاهش 40هزار میلیاردی بدهی دولت به بانک ها قطعی شد رشد 5 تا 6 درصدی اقتصادی در سال جاری محقق می شود / پرداخت وام به کارکنان بانک ها از منابع قرض الحسنه ممنوع شد - رییس کل بانک مرکزی نیز در این مراسم اعلام کرد: امروزه ارزش کل دارایی های منطبق با شریعت در جهان به بیش از دو میلیارد دلار رسیده است که حدود 5/1 میلیارد دلار آن به دارایی های بانکی اختصاص دارد.

در این میان جمهوری اسلامی ایران با در اختیار داشتن بیش از 37 درصد دارایی های بانکی منطبق با شریعت، رتبه نخست از نظر حجم دارایی های بانکی را بین کشورهای ارائه دهنده خدمات مالی اسلامی به خود اختصاص داده است.

ولی الله سیف تلاش بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را در جهت ترسیم دورنمای بلندمدت بانکداری اسلامی در کشور و اهتمام جدی برای تحقق عملی آن دانست و تصریح کرد: بانک مرکزی در تلاش است زمینه گسترش کمی و کیفی محصولات و خدمات منطبق با شریعت را فراهم سازد تا بدین ترتیب جمهوری اسلامی ایران در آینده نزدیک دست کم به عنوان یکی از قطب های اصلی بانکداری اسلامی در جهان مطرح باشد.

سیف گفت: بانک مرکزی با انتشار متن نهایی پیش نویس لوایح قانون بانک مرکزی و قانون بانکداری از همه صاحب نظران و کارشناسان برای ارائه دیدگاه ها و نظرات خود در این باره دعوت به عمل آورده است و امیدواریم با همکاری دولت و مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام ازدواج ماهانه به 100 هزار نفر

پرداخت وام ازدواج ماهانه به 100 هزار نفر