مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1395 ساعت 02:562016-08-30سياسي

رامین طهماسبی گزارش کامل از مراسم رونمایی از کتاب از نیمه خرداد


آیین معرفی کتاب از نیمه ی خرداد (طرحی از اندیشه و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای) با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و سیاست در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار شد.

- آیین معرفی کتاب از نیمه ی خرداد (طرحی از اندیشه و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای) با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و سیاست در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار شد.

این کتاب که به کوشش مصطفی غفاری فراهم شده را می توان نخستین نمونه در مطالعات رهبری پژوهی مبتنی بر تجربه ی انقلاب اسلامی دانست که نه تنها به اندیشه بلکه به الگوی کنش و سازوکارهای رهبری آیت الله خامنه ای نیز می پردازد.

حجت الاسلام ذوعلم: ولایت فقیه نقش پیش برنده ی جامعه را دارد در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام علی ذوعلم معاون آموزش و پژوهش مؤسسه ی پژوهشی- فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: انتخاب عنوان از نیمه ی خرداد برای این کتاب چندین بعد دارد.

از یک سو می تواند از نیمه ی خرداد سال 1342 تلقی شود که بذر انقلاب اسلامی به ثمر نشست.

چهره ای که در این کتاب معرفی می شود یکی از برجسته ترین رویش های 15 خرداد 42 است که خودشان هم در شکل گیری آن حماسه نقش ایفا کردند.

وجه دیگر نامگذاری این کتاب می تواند تاریخ 14 خرداد 1368 باشد که بار گران مسئولیت رهبری به عهده ی زعیم حکیم ما، حضرت آیت الله خامنه ای قرار گرفت و اکنون 27 ساله است که نه فقط رهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رامین طهماسبی گزارش کامل از مراسم رونمایی از کتاب از نیمه خرداد

رامین طهماسبی گزارش کامل از مراسم رونمایی از کتاب از نیمه خرداد