مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1395 ساعت 02:512016-08-30سياسي

یادداشت/ حسین قدیانی اینک انتشار زمان


1177 سال و 255 روز است آدم را ندیده ایم! و نوح را! و ابراهیم را! و موسی را! زمان در خواب است! و نیک اگر بنگری اینک این زمان است که در آب است! کاش نوبت انتشار زمان هم برسد! کاش از همان کعبه دحوالارض، - سفره زمان هم برای این روزگار منجمد پهن شود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " حسین قدیانی در روزنامه وطن امروز نوشت: خوشا به حال مردم بالانشین که مغتنم شمردند روزه دوشنبه را اما براستی یعنی چه دحوالارض ؟! از شبش همین را به نقل از رضای آل محمد می دانیم که شب میلاد حضرت ابراهیم و حضرت عیسی است و از روزش همین را که روز پهن شدن زمین است.

روز برآمدن زمین از زیرآب، دقیقا از همانجا که خانه خدا کعبه بنا نهاده شده اما براستی یعنی چه دحوالارض ؟! با همین مجهول پر از معما، مانده ام در کار آدمی، آن دم که در برابر خالق زمین ادعای دانستن می کند! بسم الله الرحمن الرحیم.

ما نه می فهمیم زمین چیست و نه می فهمیم معنای پهن شدن زمین چیست! فتح ماه! فتح مشتری! فتح مریخ! و انسانی که هنوز در کار همین زمین مانده است! فهم ماه! فهم مشتری! فهم مریخ! و انسانی که هنوز از فهم سیاره خود، زمین عاجز است! غلط های زیادی فرزندان آدم! سیاره خود! صاحب زمین هم شدیم! صاحب اما تویی ای خالق السماوات و الارض! و ای خالق دحوالارض! چند خط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ حسین قدیانی اینک انتشار زمان

یادداشت/ حسین قدیانی اینک انتشار زمان