مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 23:112016-08-30ورزشي

استعفای مهدوی و چالشی جدید برای هندبال بانوان


با توجه به استعفای مهدوی رییس فدراسیون هندبال، برنامه های بانوان در تیم ملی با مشکل مواجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، 25 مرداد ماه بود که ابولحسن مهدوی استعفای خود را به وزیر ورزش داد و برنامه های بانوان نیز با رفتن مهدوی دستخوش تغییرات شد.

اگرچه با تغییرات و تحولاتی که بعد از حضور مهدوی در فدراسیون هندبال به وجود آمد عملاً برنامه های بانوان پیگیری نشد و آنها به مسابقات برون مرزی نیز اعزام نشدند.

با آمدن مشتزن به عنوان نایب رییس جدید بانوان بازهم مشخص نبود بالاخره برنامه بانوان برای مسابقات قهرمانی آسیا چیست و دبیر فدراسیون نیز اعلام کرده بود رفتن یا نرفتن بانوان بستگی به نظر شورای فنی دارد که در نهایت نیز اعلام شد بانوان به مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است اسفند ماه در کره جنوبی برگزار شود، اعزام خواهند شد.

مرضیه یوسف به عنوان سرمربی انتخاب و اردوها شروع شد، اما هنوز از برگزاری یکی دو اردو نگذشته بود که مهدوی از ریاست فدراسیون هندبال استعفا کرد و چالش جدیدی برای بانوان پیش آمد.

مرضیه یوسف سرمربی تیم ملی هندبال بانوان درباره این اتفاقات اظهار داشت: فعلا نمی دانیم برنامه ها به چه صورت دنبال می شود؛ قرار است اردوی ما 10 شهریور با 24 بازیکن شروع شود، اما بعد از آن را نمی دانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای مهدوی و چالشی جدید برای هندبال بانوان

استعفای مهدوی و چالشی جدید برای هندبال بانوان