مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 22:512016-08-30اقتصادي

شهردار زنجان: گاوازنگ محور گردشگری زنجان می شود


بر اساس برنامه پیشنهادی منطقه گاوازنگ به محور گردشگری در زنجان تبدیل می‎شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، حبیب ملایی یگانه شامگاه سه شنبه در حاشیه جشنواره سراسری آش ایرانی و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم علاقمند به اجرای یک سری برنامه ها در عرصه های عمومی هستند تا حضور خود را نیز ببینند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره سراسری آش ایرانی زنجان در واقع شکوه حضور مردم را نشان می دهد، تصریح کرد: در این جشنواره ملی هر 31 استان کشور شرکت کرده اند.

شهردار زنجان با بیان اینکه هنرهای سنتی و صنایع دستی 31 استان کشور در نمایشگاه ملی صنایع دستی یازدهمین جشنواره سراسری آش ایرانی استان زنجان به نمایش درآمده است، اضافه کرد: فرهنگ اقوام مختلف در این جشنواره سراسری به نمایش گذاشته شده است.

وی با تاکید بر اینکه همزمان با جشنواره آش در سایت گاوازنگ، با توجه به تمرکز جمعیت و عدم حضور برخی به دلایل مختلف، چکیده ای از برنامه ها و نمونه کوچکی از جشنواره سراسری آش در محل کارخانه کبریت نیز برپا شده است، افزود: شهروندان می‎توانند عصرها برای بهره بردن از برنامه های فرهنگی و بازدید به کارخانه کبریت مراجعه کنند.

ملایی یگانه با بیان اینکه گروه های مختلف هنری از استان های مختلف در یازدهمین جشنواره سراسری آش ایرانی حضور یافته اند، ادامه داد: برنامه شب ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار زنجان: گاوازنگ محور گردشگری زنجان می شود

شهردار زنجان: گاوازنگ محور گردشگری زنجان می شود