مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 22:062016-08-30اقتصادي

افزایش بی سابقه سرمایه گذاری شرکت های خارجی در انگلیس


گزارش وزارت تجارت بین الملل انگلیس که روز سه شنبه منتشر شد، نشانگر افزایش بی سابقه سرمایه گذاری شرکت های خارجی در این کشور طی 12 ماه منتهی به ماه آوریل سال 2016 میلادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو"، براساس آمار منتشر توسط وزارت تجارت بین الملل انگلیس، در دوره یک سال منتهی به ماه آوریل گذشته شرکت های خارجی در 2 هزار و 213 طرح در این کشور سرمایه گذاری کرده اند که نسبت به دوره زمانی قبل از آن 11 درصد رشد نشان می دهد.

وزارت تجارت بین الملل انگلیس می گوید که این میزان سرمایه گذاری سبب ایجاد و یا تقویت 116 هزار فرصت شغلی در این کشور شده است.

به گفته این وزارتخانه، آمریکا با 570 مورد سرمایه گذاری بالاترین منبع سرمایه گذاری خارجی در انگلیس در دوره زمانی مذکور بوده است و بعد از آن کشورهای چین با 156 طرح و هند با 140 طرح در رده های بعدی قرار داشته اند.

این آمار که مربوط به قبل از همه پرسی 23 ژوئن هست، مؤید آن است که انگلیس به صورت یکی مقاصد مهم سرمایه گذاری برای شرکت های خارجی درآمده است.

تحلیل گران اقتصادی در همین حال به این نکته اشاره می کنند که در حال حاضر نگرانی هایی بابت تاثیر منفی احتمالی همه پرسی یادشده که منجر به رأی انگلیسی ها به خروج از اتحادیه اروپا شد بر سرمایه گذاری شرکت های خارجی در این کشور، وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بی سابقه سرمایه گذاری شرکت های خارجی در انگلیس

افزایش بی سابقه سرمایه گذاری شرکت های خارجی در انگلیس