مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 21:412016-08-30حوادث

مرد معتاد پس از 20 سال برادرش را کشت


مرد معتاد که برادر خود را صبح امروز در خیابان به قتل رسانده بود، هفت ساعت پس از جنایت در حال مصرف مواد مخدر در مخفیگاهش دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، ساعت 8:30 صبح امروز از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره جنایت در خیابان سپیده جنوبی خیابان گره گشا به کلانتری 153 شهرک ولیعصر اعلام شد.

با حضور مأمورین کلانتری در محل مشخص شد که فردی حدودا 55 ساله بنام عبدالرضا بر اثر اصابت چاقو از ناحیه گردن دچار خونریزی شدید شده و بر اثر خونریزی و جراحت شدید فوت کرده است.

با اعلام خبر جنایت به قاضی کشیک ویژه قتل و پلیس آگاهی تهران بزرگ، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی، تیم بررسی صحنه جنایت اداره دهم و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر شدند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

بررسی تیم صحنه اداره دهم و عوامل تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ حکایت از آن داشت که مقتول ابتدا در داخل خودرو سواری آر.

دی شخصی اش مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته (وجود آثار خون در داخل خودرو ) و در ادامه مقتول پس از خروج از خودرو در فاصله ای حدودا سه متری از خودرو بر روی زمین افتاده و بر اثر خونری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرد معتاد پس از 20 سال برادرش را کشت

مرد معتاد پس از 20 سال برادرش را کشت