مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 21:412016-08-30اقتصادي

امسال صورت می گیرد گازرسانی به روستاهای دارای 10 خانوار


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: امسال وزارت نیرو متعهد شده است همه روستاهای دارای 10 خانوار را گازرسانی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرکرد، سید ابوالفضل رضوی امشب در شورای اداری در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اولین شورای توسعه روستاییان، عشایر و اقشار کم درآمد در دولت یازدهم تشکیل شد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با اشاره به اینکه امسال وزارت نیرو متعهد شده است همه روستاهای دارای 10 خانوار را گازرسانی کند تصریح کرد: با این عمل زیرساخت های خدماتی روستاها دچار تحولات عمده خواهند شد.

رضوی با بیان اینکه برای اولین بار به تشکل های اقتصادی در روستاها برای انجام اقدامات اشتغال زایی تسهیلات با کارمزد سه درصد اعطا می شود یادآور شد: بهترین عمل و رفتار توجه به قشر محروم جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: 70 درصد اعضای کمیته امداد امام خمینی را روستاییان تشکیل می دهند که در برنامه های ششم توسعه توجه خاصی به این قشر از جامعه شده است.

انتهای پیام/68010/آ 10/ http://fna.

ir/LAUEIK نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال صورت می گیرد گازرسانی به روستاهای دارای 10 خانوار

امسال صورت می گیرد گازرسانی به روستاهای دارای 10 خانوار