مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 20:462016-08-30بين الملل

ترکیه هرگونه آتش بس با کردها را تکذیب کرد


ترکیه اظهارات واشنگتن درباره عملیات «سپر فرات» را غیرقابل قبول خوانده و هرگونه آتش بس با کردها در شمال سوریه را تکذیب کرد.

- ترکیه اظهارات واشنگتن درباره عملیات سپر فرات را غیرقابل قبول خوانده و هرگونه آتش بس با کردها در شمال سوریه را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو"، منابعی در وزارت خارجه و ارتش ترکیه هرگونه آتش بس با نیروهای نظامی کُرد در شمال سوریه را تکذیب و اظهارات مقام آمریکایی در این باره را غیرقابل قبول خواند.

در حالی که غروب سه شنبه سرهنگ جان توماس سخنگوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا از آتش بس ناپایدار میان نظامیان ترک و نیروهای تحت حمایت ترکیه با شبه نظامیان کرد در شمال سوریه خبر داده بود اما ارتش ترکیه این خبر را رسما تکذیب کرد.

وزارت خارجه ترکیه در بیانیه ای جداگانه اظهارات واشنگتن درباره اهداف و ابعاد عملیات نظامیان ترکیه در شمال سوریه و عملیات سپر فرات و همچنین ادعای آتش بس با کردها را غیرقابل قبول توصیف کرد.

این وزارتخانه همچنین تاکید کرد عملیات نظامیان ترکیه در شمال سوریه تا زمان پاکسازی این مناطق از تهدید نیروهای کرد یگان مدافع خلق ادامه خواهد یافت.

وزارت خارجه ترکیه بار دیگر از آمریکا خواست تا به تعهداتش درخصوص عقب نشینی شبه نظامیان کرد به شرق رودخانه فرات عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه هرگونه آتش بس با کردها را تکذیب کرد

ترکیه هرگونه آتش بس با کردها را تکذیب کرد