مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 18:562016-08-30فرهنگي

حضور فیلم کوتاه کوک از اردبیل در جشنواره یزد


فیلم کوتاه کوک ساخته یلدا عدلی تهیه شده در انجمن سینمای جوانان استان اردبیل به بخش مسابقه جشنواره فیلم سه دقیقه با ورزش در یزد راه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل عصر امروز در نشست اعضای سینمای جوان اردبیل با بیان اینکه جوانان فیلمساز این مرکز حرف های بطن جامعه را انعکاس می دهند، اظهار کرد: فیلم سه دقیقه ای کوک به عنوان پایان نامه دوره فیلمسازی توسط یلدا عدلی ساخته شده و پیش از این در جشنواره فیلم شهر بهشت، شهر فرهنگ استان اردبیل به نمایش در آمده است.

میر دولت موسوی با اعلام اینکه فیلمسازان این مرکز توانایی تولید در تمامی ژانرها را دارند، تصریح کرد: این فیلم در مورد پیرمردی افسرده است که با کوک کردن چندین ساعت کنار قرص های خود منتظر رسیدن وقت خوردن داروهای خود است تا اینکه افتادن توپ بچه های همسایه داخل حیاط خانه وی، او را از ساعت ها غافل کرده و مشغول بازی با توپ و ورزش می کند.

وی حمایت از فیلم اولی ها را جزو وظایف انجمن سینمای جوانان برشمرد و گفت: زمینه و بستر مناسبی برای نوجوانان و جوانان استان برای یادگیری مهارت های شغلی با شرکت در آموزش دوره های مشاغل سینمایی این مرکز فراهم شده و بهره مندی رایگان از امکانات و تجهیزات برای ساخت فیلم حق تمامی جوانان استان و ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فیلم کوتاه کوک از اردبیل در جشنواره یزد

حضور فیلم کوتاه کوک از اردبیل در جشنواره یزد